My Sister Got Possessed By Devilish Spirits/Shadows; The Scariest Moment

Photo by Stefano Pollio on Unsplash

Whenever I recall that day, it gives me goosebumps.

That was a normal day as always but, suddenly I heard some horrible shrieks from my sister’s room. I and my parents rushed towards her room and we found her fallen on the floor in a state of unconsciousness.

I picked her up and rushed towards the hospital in an ambulance.

The doctor examined her and told my father that, it’s not a medical case and we need to call some Aamil Baba for her case. We brought her back to the home and my father went to meet an Aamil Baba, his friend told him about.

After his going, my sister started behaving abnormally.

As my mother went close to her, she pulled her scarf and threw it away because she was getting afraid of the black color. She wanted to have ice cream. I brought her Cornetto Double Chocolate, but as she held it, she threw it away too because she was even getting scared of dark chocolate chips.

Meanwhile, my father returned with an Aamil Baba who after looking in her eyes told us that she was cursed with a group of Devilish Spirits/Shadows and all of them are Hindus because, whenever he recited Holy Qur’an in front of her, she screamed in pain.

She told us, those Spirits would not allow her to perform Wudu and Salah. But with the Grace of Almighty ALLAH, Aamil Baba carried out his procedure and my sister is healthy now, Alhamdulillah.

Whenever I remember that day, I can’t sleep the whole night. I still remember her question, she asked my mother:

Sister: Aap log mujh se piyar nai krtay?
Mother: Aisa nai hai, hum sab tum se bohat piyar krtay hain.
Sister: Wo (Jinnat) kehtay hain, koi tum se piyar nai krta, hum tumharay apnay hain or hum tumhen yahan se lenay aaye hain.

12 Likes

How miserable :pleading_face:

1 Like

Ayat-ul-kursi and 4 qull is the great Hisar…!

1 Like

Allah subko apny hifzo eman m rakhy or aapki bhen ko in jinaat say k shut say mehfooz rakhy aaameen

2 Likes

Meri mother nay hamary ghr ki stairs m Jin ka bacha daikha thaaa or usdin say aaj tk hum crises m Hain isi liye in baton ko itna light nh kiya karen please please

1 Like

Aameen summ Aameen…

1 Like

ALLAH Pak, Aap ke liye aasaniyan paida farmayen and specially bless your Mother.
Jinnat ka nazar aana, Un ka asar hona to common hai hi, even Jinnat ki Insaan se Shaadiyan bhi reported hain.

2 Likes

Yes it is even jinnat ko kuch log apny control m Kar k unsy apny kaam karwaty Hain

1 Like

Dar’asal, jab ALLAH Pak, Farishton ko Is duniya ke kaam saunptay hain to Wo Aasman se utar kr Zameen pr Un kamon ko discuss krtay hain.
Us discussion ke dauran, wahan chhupay hue Jinnat, Farishton ki Wo baaten sunn letay hain or Un logon ko milawatt ke sath btatay hain, jo Kaala Jadoo krtay hain, tab hi In tantrikon ki predictions kuch hadd tak sahi nikal aati hai.

1 Like

Seriously ye Mainy pehli bar suna h

1 Like

Ab to Mein aisay hi topics likhun ga. :wink:
Mein to pehlay Ek or Picture Is Article me add krnay laga tha but, Wo bohat distirbing thi to, drop kr di. :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Don’t worry main ye sub face Kar chuki hun so mjhy dar nh lagta ab

1 Like

Really?
You said, Your mother saw a Jinn’s Child but, Aap…?
Aap ne kaisay face kia…?

1 Like

Meri mother nay daikha thaaa or msiny kafi arsa inky saayee m guzara h kuch cheezain mery sath bhi thiii but not now Alhamdulillah

1 Like

ALLAH… :palms_up_together:t2:
In ke samnay kamzor parr jayen to ye hawi ho jatay hain.
You better know.

1 Like

Yes I better know isi liye kehti hun larkiyan Apni hifazat kiya karen Allah her larki ko bury Shar say mehfooz rakhy aaameen

1 Like

Aameen summ Aameen.
Raah guzartay hue dihan rakhna chahiye, log aksar aisi cheezain bahir public me phaink detay hain, jin pr se guzartay hi Insaan pr Jadoo ka asar ho jata hai.

1 Like

Yes specially tooty huye anday k upper say my guzren banday pani ko naa taapy ghr say bahir jao to ayatul kursi lazmi h even kahin bahir jao to ghr aaaa k lazmi feet wash karny chaiye

1 Like

dear kisi new user ko invite kistarha karna hay?

1 Like

Jab Aap FrontPage ki Website open krtay ho, to sab se upar Aap ko ye dikhta hai.

Aap ne yahan se Link ko select krna hai, Copy krna hai and jis ko Invite krna hai, Usay send krna hai.
Khud open kren gay to ye Open nai ho ga kiunke ye New Users ke liye hai.
Wo open kr ke apna Account bana lain gay.

1 Like